FAQs

Najczęściej Zadawane Pytania

Mogą Państwo skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się na stronie Kontakt.

Tak, akceptujemy części dostarczone przez klienta, pod warunkiem że są one odpowiednie do danego pojazdu. Jednak gwarancja na naprawę może nie obejmować części dostarczonych przez klienta.

Rekomendujemy wcześniejsze umawianie wizyt, aby uniknąć kolejek i zapewnić szybkie wykonanie usługi. Jednak jeśli macie Państwo pilną potrzebę, zapraszamy – postaramy się pomóc jak najszybciej.

Tak, realizujemy naprawy w ramach gwarancji, jeśli jesteśmy autoryzowanym serwisem danej marki. W innych przypadkach oferujemy pełną obsługę pogwarancyjną.

Tak, własną pomoc drogową dostępną przez 24 h przez 365 dni w roku. Jeśli potrzebują Państwo takiej usługi, proszę o kontakt z nami pod numerem telefonu dostępnym na stronie Pomoc Drogowa.

Czas naprawy zależy od rodzaju usługi i skomplikowania problemu. W przypadku prostych czynności, takich jak wymiana oleju, zajmuje to zazwyczaj około 30–60 minut. Bardziej skomplikowane naprawy mogą wymagać kilku godzin czy nawet dni.

Tak, posiadamy samochody zastępcze dla naszych klientów. Dostępność zależy od aktualnego zapotrzebowania. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.

Akceptujemy płatności gotówką, przelewem bankowym i BLIK-iem.

Tak, udzielamy gwarancji na nasze usługi oraz na części zakupione u nas. Szczegóły gwarancji zależą od rodzaju wykonanej naprawy i zakupionych części.

Tak, wykonujemy przeglądy przedzakupowe, w tym diagnostykę komputerową i ocenę stanu technicznego pojazdu, aby upewnić się, że zakup jest bezpieczny.